Zajmujemy się finansowaniem środków trwałych poprzez leasing, uproszczone procedury niska wpłata własna oraz konkurencyjność ofert, staramy się przebić każdą konkurencję. Leasingujemy nowe firmy nawet od pierwszego dnia działalności, dojeżdżamy do klientów w całej Polsce.
Po zaakceptowaniu warunków oferty poprosimy Cię o dostarczenie wymaganych stosowną procedurą dokumentów – staramy się, aby zawsze było to absolutne minimum - w większości przypadków są to tylko dokumenty rejestrowe.
Czas realizacji transakcji zależy przede wszystkim od wartości przedmiotu leasingu, jego przeznaczenia oraz wyników finansowych Twojej firmy – odpowiedź na temat akceptacji transakcji przekazujemy najszybciej jak to tylko możliwe, a czas oczekiwania na decyzję mieści się w zakresie od „zaraz” (wstępna akceptacja podczas pierwszej rozmowy telefonicznej na podstawie procedur uproszczonych) do kilku dni, przy bardziej skomplikowanych transakcjach.
Po zaakceptowaniu warunków transakcji umawiamy się z Tobą na spotkanie w wybranym przez Ciebie miejscu i czasie celem podpisania umowy leasingowej. Następnie, po wpłaceniu przez Ciebie ustalonej opłaty wstępnej, prosimy dostawcę przedmiotu leasingu o wystawienie faktury sprzedaży (jeśli jest to pojazd, to kolejnym etapem jest rejestracja i ubezpieczenie).
Przelew do dostawcy następuje w dniu otrzymania faktury lub rejestracji pojazdu. W tym czasie możesz już się umawiać z dostawcą na termin odbioru/dostawy przedmiotu leasingu.
Zapraszam
k.talik@centrum-finansowania.pl
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Kredyt, Kredyt dla firm, Kredyt hipoteczny, Kredyt samochodowy, Leasing
Witam, w ofercie mam leasing na dowód osobisty wartość do 100.000,00 zł Bardzo uproszczone procedury, dodatkowo konkurencyjna oferta! Zapraszam
Oferuję leasing dla firm jak i nowo powstałych tak i dla działających już na rynku. Bardzo konkurencyjne oferty poniżej marży . Sprawdź może uda mi się zrobić dla Ciebie lepszą ofertę niż inni. To nic nie kosztuje
Oferuję Leasing na uproszczonych zasadach, na dowód osobisty, przy samochodach osobowych minimalna wpłata własna 1%. Decyzja w ciągu jednego dnia
Nazwa firmy | "MJM PROJEKT" S.C. |
Data rozpoczęcia działalności | 2003-11-15 |
NIP | 6422826197 |
Regon | 278146946 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | Rybnik |
Gmina | Rybnik |
Miejscowość | Rybnik |
Kod pocztowy | 44218 |
Poczta | Rybnik |
Ulica | ul. Wodzisławska |
Numer nieruchomości | 129 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 019 - Spółki cywilne prowadzące działalność na podstawie umowy zawartej zgodnie z Kodeksem cywilnym |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 099 - PODMIOTY NIE PODLEGAJĄCE WPISOM DO REJESTRU LUB EWIDENCJI |
Data powstania | 2003-11-15 |
Data rozpoczęcia działalności | 2003-11-15 |
Data zawieszenia działalności | 2018-12-31 |
Kod PKD | Nazwa |
6619Z |
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH Przeważające PKD |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
9609Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.